EA ulega graczom - mikrotransakcje z Battlefronta 2 wycofane na czas nieokreślony

Autor: Admin


Opublikowano dnia: 17.11.2017, 09:11


Kategorie: Najnowsze

Debiut

No i stało się. Star Wars Battlefront 2, gra, którą Każdy żyli Za pomocą ostatnie Garść tygodni, w końcu doczekała się oficjalnej premiery. Odbyła się ona dokładnie dwa lata po debiucie poprzedniej odsłony tej popularnej serii strzelanin FPP nastawionych na Ząbek sieciowy, rozgrywających się w kultowym uniwersum. Tytuł dostępny jest na PC, PlayStation 4 i Xboksie One w pełnej polskiej wersji językowej (obejmującej zarówno napisy, Kiedy i dubbing), w której możemy usłyszeć między innymi Mirosława Zbrojewicza, Annę Dereszowską, Michała Żebrowskiego plus Piotra Adamczyka. Z polonizacją wiąże się mała niedogodność. Otóż gracze pecetowi preferujący angielskie głosy muszą Czy pogodzić się z koniecznością słuchania polskiego dubbingu, Czy też kupić tytuł w zagranicznym sklepie. Odmiana Star Wars Battlefront 2 przeznaczona na nasz Gospodarka posiada albowiem wyłącznie język polski i rosyjski. Według uznania zmieniać język mogą Zbyt to osoby posiadające okaz gry na PlayStation 4 Albo Xboksa One. Podobna sytuacja miała Ranga chociażby w wydanym Świeżo Need for Speed: Payback.


Star Wars: Battlefront 2 debiutuje na rynku, choć Powietrze wokół tej gry Ani jest Zbytnio dobra. - Prapremiera Star Wars Battlefront 2; EA przejściowo rezygnuje z mikropłatności - wiadomość - 2017-11-17
Star Wars: Battlefront 2 debiutuje na rynku, choć Nastrój wokół tej gry Gdzie tam jest Zbytnio dobra.

Afera i czasowe wycofanie mikropłatności

Star Wars Battlefront 2 debiutuje na rynku w atmosferze skandalu. Chodzi o Rozkład skrzynek, który faworyzuje osoby wydające Za zabawy prawdziwe pieniądze. Pod wpływem masowej krytyki, deweloperzy zdecydowali się wyłączyć na jakiś Termin możliwość korzystania z realnej waluty w grze. Cytując Oskara Gabrielsona, dyrektora generalnego EA DICE:


Tak Teraz wygląda sztuka/twórczość filmowa mikropłatności w Star Wars: Battlefront 2. - Prapremiera Star Wars Battlefront 2; EA na razie rezygnuje z mikropłatności - wiadomość - 2017-11-17
Tak Teraz wygląda płaszcz mikropłatności w Star Wars: Battlefront 2.

Problem z systemem skrzynek został zauważony już w czasie trwania otwartej bety. Choć twórcy obiecali, że przyjrzą się sprawie, to W ostatecznym razie Ociupinę się zmieniło. Zdaniem osób, które otrzymały dostęp Ku gry w ubiegłym tygodniu, Sposób liczny w Star Wars: Battlefront 2 to podręcznikowy przykład pay-to-win, Znakiem tego jeśli chcesz odblokować Wszyściutko Albo mieć większe prawdopodobieństwo na zyskanie ulepszeń dających wyraźną przewagę na polu bitwy, to Bądź płacisz realną gotówką, Alboż grindujesz walutę wewnątrz gry Za przyczyną absurdalne ilości czasu. Oliwy Ku ognia dodała wypowiedź Blake'a Jorgensena, dyrektora finansowego Electronic Arts, dla którego mikropłatności oznaczają „nieograniczony” przychód i chciałby, Celem pojawiły się one w kilku starszych produkcjach.

W tym momencie gracze Ani wytrzymali. W internecie zawrzało – Ludzkość zaczęli wycofywać zamówienia na Star Wars Battlefront 2, co doprowadziło W kierunku wyłączenia tej opcji na platformie Origin, a wypowiedzi przedstawicieli twórców w serwisie Reddit były masowo minusowane. Ale skąd pomogły również wprowadzone na Wnet zmiany w cenach nowych bohaterów, wszak Równocześnie z tą modyfikacją obniżono również nagrody Poza przejście trybu fabularnego. Całe to meksyk doprowadziło w końcu Na sesji AMA, Za której twórcy obiecali zbalansowanie systemu. Powyższe oświadczenie jest kontynuacją tych zapewnień. Pytanie tylko, Zali jest to rzeczywista chęć poprawy systemu, Czyż Raptem zasłona dymna, mająca na celu samouspokojenie nastrojów wśród społeczności.

Recenzje


Walki w kosmosie są jednym z najbardziej chwalonych elementów nowego Battlefronta. - Prapremiera Star Wars Battlefront 2; EA okresowo rezygnuje z mikropłatności - wiadomość - 2017-11-17
Walki w kosmosie są jednym z najbardziej chwalonych elementów nowego Battlefronta.

Od pierwszych zapowiedzi Star Wars Battlefront 2 deweloperzy ze studiów EA DICE, EA Motive i Criterion obiecywali, że będzie to Wyroby Blisko Obok każdym względem lepsza od wcześniejszej części, która została przyjęta dość chłodno Wskroś graczy i Czwarta władza branżowe. Z tego powodu też wprowadzono liczne ulepszenia w rozgrywce i kampanię dla pojedynczego gracza, o którą Niejeden fanów Gwiezdnych wojen prosiło. I faktycznie, odbiór Star Wars Battlefront 2 Za przyczyną recenzentów jest nieco lepszy od produkcji sprzed dwóch lat. Pecetowa Typ tytułu może W bieżącej chwili pochwalić się średnią oceną w serwisie Metacritic na poziomie 79/100. Dziennikarze, w tym również Michał Mańka w naszej recenzji, chwalą przede wszystkim oprawę graficzną i udźwiękowienie, większą ilość zawartości w porównaniu W kierunku jedynki, walki myśliwców a także podział na klasy, który daje wielokierunkowy Spektrum możliwości i Wielce urozmaica zabawę.

Z mieszanymi opiniami spotkała się W okresie to Akcja dla pojedynczego gracza, w której wcielamy się w Iden Versio, dowódczynię elitarnych oddziałów Imperium, która po porażce w bitwie o Endor kontynuuje walkę z Rebelią. Choć jedną z osób odpowiadających W okresie Bieg spraw Ku tego trybu był Walt Williams, współscenarzysta Spec Ops: The Line, Nie ma mowy zdołał on stworzyć niezapomnianego doświadczenia. Działalność jest nudna, sztampowa i czuć, że stanowi Wszystkiego Wstawka W stronę multiplayera. To Jednakże Bynajmniej największy Błąd Star Wars: Battlefront 2. I Każdy Pokojowo przyznają, tym są mikropłatności.


Tagi: gry na świecie afery i kontrowersje EA DICE / Digital Illusions CE Electronic Arts Inc. mikropłatności premiera (gry) sieciowe strzelanki Star Wars: Battlefront II (2017) PC PS4 XONE
Skomentuj: